117 vizualizari
23 mai

CUM ÎNVAȚĂ FORȚA DE MUNCĂ

Degreed și Harvard Business Publishing Corporate Learning au efectuat un sondaj reprezentativ la care au participat directori executivi, manageri și angajați de pe tot globul.

Au colectat date despre CUM ÎNVAȚĂ aceștia, CE FACTORI LE LIMITEAZĂ CREȘTEREA și CE NEVOI DE SUPORT își doresc de la organizația unde lucrează. Iar departamentele de training sunt așteptate să furnizeze răspunsuri la aceste tendințe și provocări.

CITEȘTE și DESCARCĂ gratuit materialul valoros de MAI JOS!

Elemente din conținut:

Este nevoie de o schimbare de la învățare către abilități. 

Doar 20% dintre angajați au încredere că dețin abilitățile de care au nevoie în viitor. 54% din forța de muncă va necesita în următorii 5 ani creșterea semnificativă a abilităților existente și dobândirea de abilități noi. 61% consideră că este necesară corelarea învățării cu decalajele în abilități.

Trebuie ca dezvoltarea abilităților să devină parte din rutina zilnică.

Modificări fundamentale necesare în training

80% dintre liderii afacerilor cred că este nevoie de mai multă inovație în învățare și dezvoltare. 86% din învățare se întâmplă în fragmente scurte de 45 minute sau mai puțin.

Despre cum să susții învățarea: De la managementul învățării la împuternicirea învățării; De la crearea de conținut la crearea condițiilor de învățare.

Învățarea este mai mult decât conținut și mai mult decât un tipar, o mărime care se potrivește tuturor.”

”Trainerii inovativi din organizații care se adaptatează la noile modalități și tendințe de învățare, pun cursanții pe locul de conducere și le oferă autonomie în căutarea și urmărirea abilităților de care au nevoie.”

Acestea și multe alte date relevante precum și concluzii foarte interesante găsești în materialul complet.

CITEȘTE ȘI DESCARCĂ materialul integral. Mulțumesc Degreed & Harvard Business!

Descarcă materialul gratuit